فرکانس استانی

فرکانس مربوط به شبکه های استانی

فرکانس استانی

فرکانس مربوط به شبکه های استانی

پخش شبکه مستند سیما از ماهواره عربست

همزمان با افتتاح رسمی شبکه مستند سیما پخش این شبکه از طریق ماهواره بدر (عربست) آغاز شد.

شبکه مستند سیما که از مهر ماه سال ۱۳۸۸ و از طریق فرستنده های دیجیتال به طور آزمایشی پخش می شد، از روز پنجشنبه بیست و ششم اسفند ماه ۱۳۸۹ به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

این شبکه در حال حاضر از طریق فرستنده های دیجیتال تهران، قم، قزوین، رشت، مشهد، کرج، یزد، اراک و اصفهان به طور رسمی و از فرستنده های دیجیتال زاهدان و کرمانشاه به طور آزمایشی در حال پخش می باشد.

برنامه های شبکه مستند سیما، همزمان با افتتاح رسمی آن، به طور بیست و چهار ساعته از طریق ماهواره بدر (عربست) فرکانس 11900 / عمودی / 27500 نیز قابل دریافت می باشد. پیش از این، دریافت ماهواره ای برنامه های این شبکه تنها با استفاده از رسیورهای HD امکان پذیر بود.

گفتنی است احتمال دارد در روزهای آینده فرستنده های دیجیتال در شهرها و استانهای دیگری نیز پخش برنامه های این شبکه را آغاز کنند که برای اطلاع از آخرین خبرها در این زمینه می توانید به جداول لینک شده در پست زیر مراجعه کنید:

از کلیه دوستان و مخاطبان وبلاگ استانیها که اخبار مربوط به افتتاح و پخش ماهواره ای شبکه مستند سیما را ارسال کردند تشکر و به خاطر عدم انتشار به موقع خبر عذرخواهی می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد